Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/5161
Title: Business process management approach for service quality improvement in Russian hotel industry
Other Titles: Метод управления бизнес процессами в улучшении качества обслуживания для отельной индустрии в России
Authors: Жукова Киран Витальевна
Анненкова Юлия Александровна
Annenkova Yuliia
кандидат технических наук К.В. Жукова
Candidate of Engineering, K.V. Zhukova
Issue Date: 2016
URI: http://hdl.handle.net/11701/5161
Appears in Collections:MASTER'S STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Annenkova_Thesis_25_05_16.pdfArticle952,15 kBAdobe PDFView/Open
reviewSV_Scientific_Advisor_reference_Annenkova.pdfReviewSV136,55 kBAdobe PDFView/Open
reviewSV_Recenziya_Bermana_A_na_rabotu_Annenkovoj_YU.pdfReviewRev458,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.