Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/43388
Title: Impact of Communicative Methods to Stimulate Online Reviews on Customer Behavior
Other Titles: Влияние коммуникационных методов стимулирования онлайн-отзывов на поведение покупателей
Authors: Старов Сергей Александрович
Starov Sergej Aleksandrovic
Майсей Анастасия Вадимовна
Majsej Anastasia Vadimovna
Смирнова Мария Михайловна
Smirnova Maria Mihajlovna
Issue Date: 2023
URI: http://hdl.handle.net/11701/43388
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Majsej_Anastasia_VKR.pdfArticle4,59 MBAdobe PDFView/Open
reviewSV_Otzyv_NR_2023_Majsej.pdfReviewSV170,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.