Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/43343
Title: Personalization as Phenomenon in Online Retail Context: Consumer Characteristics Affecting Intention to Use Personalized Offers
Other Titles: Персонализация как феномен в контексте онлайн-ритейла: характеристики потребителей, влияющие на намерение использовать персонализированные предложения
Authors: Ребязина Вера Александровна
Rebazina Vera Aleksandrovna
Ятин Никита Сергеевич
Atin Nikita Sergeevic
Смирнова Мария Михайловна
Smirnova Maria Mihajlovna
Issue Date: 2023
URI: http://hdl.handle.net/11701/43343
Appears in Collections:MASTER'S STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nikita_Yatin_Master_Thesis_MiM_2023.pdfArticle720,68 kBAdobe PDFView/Open
reviewSV_Scientific_Advisor_Reference_Yatin_Nikita.pdfReviewSV129,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.