Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/30092
Title: The Impact of Company’s Corporate Social Responsibility (CSR) on Consumer Brand Equity and Purchase Intention
Other Titles: Влияние корпоративной социальной ответственности (КСО) компании на потребительский капитал бренда и намерение совершить покупку
Authors: Юлдашева Оксана Урняковна
Uldaseva Oksana Urnakovna
Лодяная Алёна Михайловна
Lodanaa Alena Mihajlovna
Алканова Ольга Николаевна
Alkanova Olga Nikolaevna
Issue Date: 2021
URI: http://hdl.handle.net/11701/30092
Appears in Collections:MASTER'S STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Master_thesis_Lodyanaya_Alyona.pdfArticle1,84 MBAdobe PDFView/Open
reviewSV_Scientific_advisor_reference_Lodyanaya.pdfReviewSV59,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.