Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты выпуска
Авторы
Заголовки
Темы
Политика
Справка
Язык
русский
English
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Архив открытого доступаСанкт-Петербургского государственного университета
DSpace at Saint Petersburg State University
Просмотр собрания по группе - Авторы Каверина Елена Анатольевна
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 20 из 20
Предварительный просмотр
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2017
Advertising and information support of low budget leisure projects
Владыкин Никита Вячеславович; Vladykin Nikita
2017
Advertising communications in media brands promotion
Тарасова Ольга Вячеславовна; Tarasova Olga
2018
Analysis of advertising trends in the cultural sphere
Сотникова Ксения Сергеевна; Sotnikova Kseniia
2018
Communication technologies in advertising agencies promotion
Говорухина Алиса Олеговна; Govorukhina Alisa
2017
Communication technologies in the promotion of multi media projects: A case study of the Lumiere Hall projection museum
Бурова Дарья Владимировна; Burova Daria
2017
Communication technologies of the brand development of the Evgenii Vakhtangov State Academic Theatre
Колтыкова Анастасия Артуровна; Koltykova Anastasiia
2018
Communication technologies of the performing arts promotion among youth
Приходько Александра Игоревна; Prikhodko Aleksandra
2018
A comparative analysis of communication strategies of restaurant brands
Финтисова Анна Александровна; Fintisova Anna
2017
Concept development for a corporate museum of the "Piter" Commercial Centre development company
Плешкова Дарья Юрьевна; Pleshkova Daria
2016
Contemporary trends in promotion of cultural institutions by means of mass communications
Рахматуллина Гульназ Иншаровна; Rakhmatullina Gulnaz
2017
Corporate museum as a technology of corporation brand development: A case study of the SUE "Vodokanal of St.Petersburg"
Краснова Евдокия Вячеславовна; Krasnova Evdokiya
2018
Digital storytelling in the practice of memorial apartment museums
Васильева Полина Олеговна; Vasilyeva Polina
2017
Dynamics of speech forms of the Russian journalistic art texts
Жуйкова Анастасия Павловна; Zhuikova Anastasiia
2018
Fashion brand development technology in the children’s clothing industry
Филюшкина Анна Сергеевна; Filyushkina Anna
2018
Images and characters of mass culture in contemporary advertising
Берман Анастасия Борисовна; Berman Anastasiia
2018
International music contest in the host country's image building: A case study of Eurovision 2017
Орлов Никита Сергеевич; Arlou Mikita
2017
Native advertising: A typology and influencing potential
Кузнецова Юлия Михайловна; Kuznetsova Iuliia
2016
Regional branding in art: A case study of the Youth Theatre on the Fontanka
Митяева Яна Анатольевна; Mitiaeva Iana
2018
Visual support of Information publications: A case study of the Sisters of Charity project
Пятакова Кира Федоровна; Pyatakova Kira
2017
Visualisation of a brand's corporate identity in advertising
Микурова Мария Александровна; Mikurova Mariya