Просмотр собрания по группе - Авторы Starov, Sergei A.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 6 из 6
Предварительный просмотрДата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2011Asahi Beer Enters the Russian MarketStarov, Sergei A.; Gladkikh, Igor V.; Matsuno, K.
июн-2020Brand imitation in the modern simulacrum market versus marketing ethicsCherenkov, Vitaly I.; Starov, Sergei A.; Gladkikh, Igor V.
2011Brand portfolio analysis in the female segment of Russian market: The case of Gilette companyDenisova, Yulia; Денисова, Ю.
мар-2020Company’s brand orientation: Developing and testing the measuring scale on the example of Russian customer marketKusraeva, Olga A.; Rebiazina, Vera A.; Starov, Sergei A.
2010Russian Men's Footwear Brand Ralf Ringer: Testing National Brand's Competitive PowerStarov, Sergei A.; Gladkikh, Igor V.
2011The Valio Company in the Russian Market: Will Processed Cheese Viola Hold a Winning Position?Starov, Sergei A.; Gladkikh, Igor V.