Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/902
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorYablonsky, Sergey A.-
dc.contributor.advisorSaarenketo, Sami-
dc.contributor.authorOrlov, Dmitry-
dc.date.accessioned2014-03-22T11:12:39Z-
dc.date.available2014-03-22T11:12:39Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/902-
dc.description.abstractThe goal of this study is to develop managerial recommendations for international vendors and system integrators, which offer Software as a Service for enterprise information systems on the Russian market. Those recommendations can be used to develop marketing, sales, new product and service level agreement strategies. For those reasons factors affecting SaaS adoption were determined and their influence on intention to adoption was examined.en_GB
dc.language.isoEnglishen_GB
dc.publisherMaster in Information Technologies and Innovation Management, Graduate School of Management, Saint Petersburg State Universityen_GB
dc.subjectcloud computingen_GB
dc.subjectsoftware as a serviceen_GB
dc.subjectinnovation adoptionen_GB
dc.titleAnalysis of companies' software as a service adoption intention factorsen_GB
dc.title.alternativeАнализ факторов, влияющих на внедрение программного обеспечения как услуги в компанияхen_GB
dc.typeThesisen_GB
dc.contributor.altauthorОрлов, Д.-
Располагается в коллекциях:Master's Theses

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Orlov_Advisor's Reference.pdf100,63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Orlov_Referee's Review.doc59 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.