Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/6431
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorMuravskii, D.-
dc.contributor.authorSmirnova, M.-
dc.date.accessioned2017-06-03T12:14:30Z-
dc.date.available2017-06-03T12:14:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/6431-
dc.description.abstractIn the study, borrowed brand equity is introduced as a construct, which is supposed to have a strong effect on brand equity leveraging and hence could be an important source of competitive advantage for companies. It is suggested that the brand image and awareness of brands associated with the focal brand impact the effectiveness of marketing programs. The introduction of the borrowed brand equity construct to the customer-based brand equity model also makes it possible to explore the impact of brand symbolism and customer value propositions and with that contribute to closing the theoretical gap between customer value and brand equity.en_GB
dc.language.isoenen_GB
dc.publisherGraduate School of Management, St. Petersburg State Universityen_GB
dc.relation.ispartofseriesWorking Papers;#24(E)-2015-
dc.subjectBrand equityen_GB
dc.subjectBrand alliancesen_GB
dc.subjectBrand equity measurementen_GB
dc.subjectDefining brand equityen_GB
dc.subjectLiterature reviewen_GB
dc.titleExploring borrowed brand equityen_GB
dc.typeWorking Paperen_GB
Располагается в коллекциях:Working Papers

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
24_WP 2015 Muravskii Smirnova.pdf422,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.