Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/31575
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorТихомиров Руслан Владимировичru_RU
dc.contributor.advisorTihomirov Ruslan Vladimirovicen_GB
dc.contributor.authorАстапова Варвара Викторовнаru_RU
dc.contributor.authorAstapova Varvara Viktorovnaen_GB
dc.contributor.editorРадушинская Александра Игоревнаru_RU
dc.contributor.editorRadusinskaa Aleksandra Igorevnaen_GB
dc.date.accessioned2021-08-01T11:51:21Z-
dc.date.available2021-08-01T11:51:21Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.other054856en_GB
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/31575-
dc.description.abstractАктуальность проблематики исследования институционализации политической рекламы в России обусловлена качественной сменой коммуникативной парадигмы в политической сфере и соответствующим импульсом к маркетизации политической коммуникации. Исследование опирается на такие теоретические подходы, как теория социальных институтов, институциональный и структурно-функциональный подходы. Базовыми для выпускной квалификационной работы являются концепции маркетинговой и интерактивной политической коммуникации. На основе изучения становления политической рекламы как социального института в России выявляется степень текущей институционализированности политической рекламы как результата профессионализации политической коммуникации и развитости её институциональных компонентов. Подчёркивается важность трудового ресурса и профессиональной субкультуры специалистов по политической рекламе и выполняется рекомендательный анализ на основе изучения данной проблемы.ru_RU
dc.description.abstractThe relevance of the research on institutionalization of political advertising in Russia is determined with qualitative change in the communication paradigm in political sphere and the corresponding impulse of marketizing of political communication. The graduation research is based on following theoretical approaches: theory of social institutions, institutional and structural-functional approaches. The basic concepts for the graduation research is marketing and interactive political communication. The degree of current institutionalization of political advertising as a result of the professionalization of political communication and the development of its institutional components is revealed basing on the study of the formation of political advertising as a social institution in Russia. The importance of the labor resource and professional subculture of political advertising specialists is emphasized, and a recommendation analysis is performed based on the study of this scientific issue.en_GB
dc.language.isoru
dc.subjectПолитическая рекламаru_RU
dc.subjectсоциальный институтru_RU
dc.subjectпрофессионализацияru_RU
dc.subjectспециализацияru_RU
dc.subjectинституционализацияru_RU
dc.subjectполитическая коммуникацияru_RU
dc.subjectPolitical advertisingen_GB
dc.subjectsocial institutionen_GB
dc.subjectprofessionalizationen_GB
dc.subjectspecializationen_GB
dc.subjectinstitutionalizationen_GB
dc.subjectpolitical communicationen_GB
dc.titleInstitutionalization of political advertising in Russia as a form of professional political communicationen_GB
dc.title.alternativeИнституционализация политической рекламы в России как форма профессиональной политической коммуникацииru_RU
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VKR_Astapova.pdfArticle876,89 kBAdobe PDFView/Open
reviewSV_otzyv_VKR_V.Astapovoj.docxReviewSV16,15 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.