Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/2562
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorStarchenkova, Elena S.-
dc.date.accessioned2016-08-10T15:54:48Z-
dc.date.available2016-08-10T15:54:48Z-
dc.date.issued2016-06-
dc.identifier.citationStarchenkova E. S. Training program to learn constructive coping behaviour in difficult professional situations. Vestnik of Saint-Petersburg University. Series 16. Psychology. Education, 2016, issue 2, pp. 122–134. DOI: 10.21638/11701/spbu16.2016.213en_GB
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/2562-
dc.description.abstractThe article summarizes the results of research devoted to the characteristics of coping with difficult professional situations. The technology of active learning to constructive coping behavior with difficult professional situations is developed for different stages of professionalization. The results of approbation of the training program are presented. Refs 8.en_GB
dc.description.sponsorshipСтатья подготовлена при финансовой поддержке РГНФ, проект № 15-06-10638/15.en_GB
dc.language.isoruen_GB
dc.publisherSt Petersburg State Universityen_GB
dc.relation.ispartofseriesVestnik of St Petersburg University. Series 16. Psychology. Education;Issue 2-
dc.subjectcoping behavioren_GB
dc.subjectdifficult professional situationsen_GB
dc.subjectstages of professionalizationen_GB
dc.subjecttrainingen_GB
dc.titleTraining program to learn constructive coping behaviour in difficult professional situationsen_GB
dc.typeArticleen_GB
Располагается в коллекциях:Issue 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Starchenkova.pdf152,51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.