Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://hdl.handle.net/11701/2562
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Starchenkova, Elena S. | - |
dc.date.accessioned | 2016-08-10T15:54:48Z | - |
dc.date.available | 2016-08-10T15:54:48Z | - |
dc.date.issued | 2016-06 | - |
dc.identifier.citation | Starchenkova E. S. Training program to learn constructive coping behaviour in difficult professional situations. Vestnik of Saint-Petersburg University. Series 16. Psychology. Education, 2016, issue 2, pp. 122–134. DOI: 10.21638/11701/spbu16.2016.213 | en_GB |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11701/2562 | - |
dc.description.abstract | The article summarizes the results of research devoted to the characteristics of coping with difficult professional situations. The technology of active learning to constructive coping behavior with difficult professional situations is developed for different stages of professionalization. The results of approbation of the training program are presented. Refs 8. | en_GB |
dc.description.sponsorship | Статья подготовлена при финансовой поддержке РГНФ, проект № 15-06-10638/15. | en_GB |
dc.language.iso | ru | en_GB |
dc.publisher | St Petersburg State University | en_GB |
dc.relation.ispartofseries | Vestnik of St Petersburg University. Series 16. Psychology. Education;Issue 2 | - |
dc.subject | coping behavior | en_GB |
dc.subject | difficult professional situations | en_GB |
dc.subject | stages of professionalization | en_GB |
dc.subject | training | en_GB |
dc.title | Training program to learn constructive coping behaviour in difficult professional situations | en_GB |
dc.type | Article | en_GB |
Располагается в коллекциях: | Issue 2 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Starchenkova.pdf | 152,51 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.