Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/16137
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorPanibratov, A-
dc.contributor.authorSato-
dc.date.accessioned2019-08-08T13:47:49Z-
dc.date.available2019-08-08T13:47:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/16137-
dc.description.abstractThe paper offers empirical tests and is engaged with the extension of the integration-responsiveness (I-R) framework given the injection of Cultural distance. The study identifies how Cultural distance affects Global integration and Local responsiveness in terms of the Internationalization strategy of Japanese MNCs in Russia by setting a special., emphasis on Japanese MNCs in Manufacturing, and Services/Retail in Russia based on case study research with surveys. The study on the linkage of Cultural distance and I-R framework with the typology is still lacking. The contexts of Japanese MNCs and the Russian market have been ignored in the existing research. We believe that outcomes of the research contribute to the extension of the I-R framework and that can be replicable to similar cases with the generalization of the uniqueness of Japanese MNCs in Russia.en_GB
dc.language.isoenen_GB
dc.publisherGraduate School of Management, St. Petersburg Universityen_GB
dc.relation.ispartofseries# 18 (E) - 2019-
dc.subjectcultural distanceen_GB
dc.subjectglobal integrationen_GB
dc.subjectinternationalization strategyen_GB
dc.subjectJapanen_GB
dc.subjectlocal responsivenessen_GB
dc.subjectMNCen_GB
dc.subjectRussiaen_GB
dc.titleInternationalization Strategy of Japanese MNCs in Russiaen_GB
dc.typeWorking Paperen_GB
Располагается в коллекциях:Working Papers

Файлы этого ресурса:
Нет файлов, ассоциированных с этим ресурсом.


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.