Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты выпуска
Авторы
Заголовки
Темы
Политика
Справка
Язык
русский
English
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Архив открытого доступаСанкт-Петербургского государственного университета
DSpace at Saint Petersburg State University
Просмотр собрания по группе - Авторы Таранова Юлия Владимировна
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 18 из 18
Предварительный просмотр
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2017
Communication aspects of a market subject's business reputation building in the B2B segment
Боднарь Жанна Владимировна; Bodnar Zhanna
2017
Communication management at an international software development company
Лактюшина Ольга Геннадьевна; Laktyushina Olga
2016
Communication strategies of Chinese investment projects in Russia: A case study of the Baltic Pearl project
Лю Ханьянцзы; Liu Hanyangzi
2018
Crisis communications in tourism
Тарасова Алена Андреевна; Tarasova Alena
2017
Cross years of tourism in the promotion of the Russian and Chinese images
Чжэн Мэнсинь; Zheng Mengxin
2017
Development of communication strategies for a recruiting agency's consulting services promotion: A case study of Kelly Services
Манкевич Елена Витальевна; Mankevich Elena
2017
Image development and promotion: A case study of the Prosvet charity project for prisoners' adaptation
Бякова Алина Александровна; Biakova Alina
2017
The image of Russia in social and political media of Scandinavian countries
Колпакова Наталья Васильевна; Kolpakova Natalia
2018
Industrial areas redevelopment communication support
Денисенко Мария Владимировна; Denisenko Mariia
2016
The informational support of Republic of Korea’s «soft power» policy
Ким Сеулки; Kim Seulki
2016
Personal branding of business coaches in the Internet
Кудрявцева Ульяна Андреевна; Kudriavtseva Uliana
2017
Personal brands in the image of a sports club
Лунякина Светлана Андреевна; Lunyakina Svetlana
2016
PR support of a creative youth festival: A case study of Operenie, the All-Russian festival of creative studios by Konstantin Khabensky
Гвозденко Виктория Сергеевна; Gvozdenko Viktoriia
2016
Promotion of pharmaceutical brands in social networks for preschoolers' parents as the target audience
Кайтукова Дарина Алексеевна; Kaitukova Darina
2018
Rebranding of a company specializing in marketing services
Мамичева Евгения Сергеевна; Mamicheva Evgeniya
2017
Specialised exhibitions as a tool of promoting automobile brands and related brands
Евстигнеева Екатерина Александровна; Evstigneeva Ekaterina
2018
Strategic communications in the hotel industry
Соколова Екатерина Сергеевна; Sokolova Ekaterina
2017
Technologies of public opinion building: Present-day Russian international broadcasting experience
Барашкова Татьяна Дмитриевна; Barashkova Tatiana