Просмотр собрания по группе - Авторы Муравский Даниил Владимирович

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 7 из 7
Предварительный просмотрДата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Crossover of brands and its effect on consumer perceptionОвчинникова Анна Александровна; Ovchinnikova Anna
2018The Effect of Promotion with the Use of Digital Technologies on Millenials Generation Consumers’ Attitude to Fashion-Retail BrandsХасанова Зарина Анасовна; Khasanova Zarina
2018The Impact of Social Media Marketing on the Perception of Cosmetics Brand’s Premium ImageАлександрова Дарья Владимировна; Alexandrova Daria
2018Marketing Communication Complex Development for Riga International Biennial of Contemporary ArtБлохина Дарья Алексеевна; Blokhina Daria
2017The promotion of EXPO Education Exhibition on social networksЛевчук Яна Ивановна; Levchuk Yana
2018Strategies for Stimulating Yves Saint Laurent Brand Community Members to Create Brand-Related Content in the Social MediaКочева Алина; Kocheva Alina
2017Using gamification tools to enhance the effectiveness of loyalty programsШушпанова Ксения Сергеевна; Shushpanova Kseniia