Просмотр собрания по группе - Авторы Быкова Елена Владимировна

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 17 из 17
Предварительный просмотрДата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Communication support of a film distribution company: A case study of Formula KinoВоробьева Валентина Викторовна; Vorobeva Valentina
2016Communication support of Russian agricultural producers in contemporary conditionsТанасиенко Екатерина Дмитриевна; Tanasienko Ekaterina
2018Community management as a brand promotion tool: A case study of the Internet Initiatives Development FundКист Дарья Дмитриевна; Kist Daria
2017Computer games as a PR tool in businessПанфилов Александр Сергеевич; Panfilov Aleksandr
2017Crisis communications in pharmacyМойсеюк Полина Константиновна; Moiseyuk Polina
2018Ethics of business communications in Russia and China: A comparative analysisЧэнь Цюна; Chen Qiuna
2018Gamification as an instrument of intracorporate communication in offline and online environmentГорловская Маргарита Дмитриевна; Gorlovskaia Margarita
2017Instruments of incitement and involvement in viral media textsТютина Александра Игоревна; Tiutina Aleksandra
2018International music contest in the host country's image building: A case study of Eurovision 2017Орлов Никита Сергеевич; Arlou Mikita
2017Online and offline promotion of non-profit organisationsПреженцова Алёна Игоревна; Prezhentcova Alena
reviewSV_RECENZIYA_Malysh.jpg.jpg2018Promotion of real estate in the WEBМалыш Артём Сергеевич; Malysh Artyom
2018Promotion of Russian tourist sites in ChinaЛань Итин; Lan Yiting
2018Propaganda of the alcohol dependence in social networks as a provocative discourseСысоева Дарья Сергеевна; Sysoeva Daria
2016Sponsoring and fundraising for projects in the cultural sphereБородулина Полина Сергеевна; Borodulina Polina
2018St.Petersburg digital agencies' image building and promotionБоровикова Алина Сергеевна; Borovikova Alina
2017Strategic communications of e-commerce companies in Chinese new mediaЮань Минмэй; Yuan Mingmei
2016Strategies and technologies in the formation of the investment image of the Republic of MacedoniaИлиевска Ивана; Ilievska Ivana