Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/8707
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorShirokova, Galina V.-
dc.contributor.authorLaskovaia, Anastasiia-
dc.date.accessioned2017-11-10T11:13:04Z-
dc.date.available2017-11-10T11:13:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/8707-
dc.description.abstractNowadays firms exist in highly unstable environment. The most dramatic and substantial influence changes in external environment have on firm performance. Apart from context, managers and founders' decision-making is also remain very significant root of venture success. We aim at exploring the relationship between top managers' venture cognitive logic and firm performance in emerging market context during economic crisis. Particular, we utilize the database of 608 Russian small and medium firms collected in 2015-2016. The results indicate that under higher levels of dynamism and heterogeneity Russian firms will benefit more from using causal logic rather than effectual.en_GB
dc.language.isoenen_GB
dc.publisherSt. Petersburg University Graduate School of Managementen_GB
dc.relation.ispartofseriesGSOM Emerging Markets Conference 2016;pp. 354-356-
dc.subjecteffectuationen_GB
dc.subjectcausationen_GB
dc.subjectfirm performanceen_GB
dc.subjectuncertaintyen_GB
dc.subjectSMEsen_GB
dc.subjectRussiaen_GB
dc.titleThe interactive effects of venture cognitive logic and performance of Russian SMEs in uncertain environmenten_GB
dc.typeOtheren_GB
Располагается в коллекциях:Conference Papers & Presentations

Файлы этого ресурса:
Нет файлов, ассоциированных с этим ресурсом.


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.