Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/8696
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorPlyasunov, Nikita-
dc.contributor.authorKudryavtsev, Dmitry G.-
dc.date.accessioned2017-11-08T11:37:52Z-
dc.date.available2017-11-08T11:37:52Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/8696-
dc.description.abstractCustomers are the source of insights and ideas that companies use to develop new products and services, to improve existing ones, to develop distribution channels and to plan promotion. The paper analyzes usage of instruments and methods of capturing knowledge from customers, suggests the classification of these instruments and methods and identifies factors that influence their selection. The research methodology of the paper is comparative case study and the sample includes 6 companies: 3 from electrotechnical industry and 3 from software development industry.en_GB
dc.language.isoenen_GB
dc.publisherSt. Petersburg University Graduate School of Managementen_GB
dc.relation.ispartofseriesGSOM Emerging Markets Conference 2016;pp. 307-309-
dc.subjectcustomer knowledgeen_GB
dc.subjectknowledge managementen_GB
dc.subjectknowledge management toolsen_GB
dc.subjectdomainspecific knowledgeen_GB
dc.subjectcasestudyen_GB
dc.subjectnew productsen_GB
dc.titleInstruments and Methods of Capturing Knowledge from Customers: Classification and Choiceen_GB
dc.typeOtheren_GB
Располагается в коллекциях:Conference Papers & Presentations

Файлы этого ресурса:
Нет файлов, ассоциированных с этим ресурсом.


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.