Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://hdl.handle.net/11701/8684
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Orlova, Elena V. | - |
dc.contributor.author | Martynova, Tatiana A. | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-01T09:50:00Z | - |
dc.date.available | 2017-11-01T09:50:00Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11701/8684 | - |
dc.description.abstract | The paper highlights modern approaches to modeling program evaluations taking into account changes caused by external and internal factors. Critical analysis of the theories enables the researchers to approach modeling 'Academic and Business Communication Skills in English' program evaluation with the focus on specific needs of a business school. | en_GB |
dc.language.iso | en | en_GB |
dc.publisher | St. Petersburg University Graduate School of Management | en_GB |
dc.relation.ispartofseries | GSOM Emerging Markets Conference 2016;pp. 272-275 | - |
dc.subject | program evaluation | en_GB |
dc.subject | effectivenes | en_GB |
dc.subject | outcomes | en_GB |
dc.subject | modern approach | en_GB |
dc.subject | academic education | en_GB |
dc.subject | communication skills | en_GB |
dc.subject | business education | en_GB |
dc.subject | evaluation | en_GB |
dc.subject | business school | en_GB |
dc.subject | GSOM | en_GB |
dc.title | Modeling Language and Communication Skills Program Evaluation at Business School: Focus on the Best Practices | en_GB |
dc.type | Other | en_GB |
Располагается в коллекциях: | Conference Papers & Presentations |
Файлы этого ресурса:
Нет файлов, ассоциированных с этим ресурсом.
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.