Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/8684
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorOrlova, Elena V.-
dc.contributor.authorMartynova, Tatiana A.-
dc.date.accessioned2017-11-01T09:50:00Z-
dc.date.available2017-11-01T09:50:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/8684-
dc.description.abstractThe paper highlights modern approaches to modeling program evaluations taking into account changes caused by external and internal factors. Critical analysis of the theories enables the researchers to approach modeling 'Academic and Business Communication Skills in English' program evaluation with the focus on specific needs of a business school.en_GB
dc.language.isoenen_GB
dc.publisherSt. Petersburg University Graduate School of Managementen_GB
dc.relation.ispartofseriesGSOM Emerging Markets Conference 2016;pp. 272-275-
dc.subjectprogram evaluationen_GB
dc.subjecteffectivenesen_GB
dc.subjectoutcomesen_GB
dc.subjectmodern approachen_GB
dc.subjectacademic educationen_GB
dc.subjectcommunication skillsen_GB
dc.subjectbusiness educationen_GB
dc.subjectevaluationen_GB
dc.subjectbusiness schoolen_GB
dc.subjectGSOMen_GB
dc.titleModeling Language and Communication Skills Program Evaluation at Business School: Focus on the Best Practicesen_GB
dc.typeOtheren_GB
Располагается в коллекциях:Conference Papers & Presentations

Файлы этого ресурса:
Нет файлов, ассоциированных с этим ресурсом.


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.