Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/8683
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorMuravskii, Daniil V.-
dc.contributor.authorBaranova, Elizaveta-
dc.date.accessioned2017-11-01T09:45:51Z-
dc.date.available2017-11-01T09:45:51Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/8683-
dc.description.abstractThe research is dedicated to filling up the gap in the brand alliance literature as the managerial perspective of brand alliance formation is analyzed. The existence of differences between practical approaches towards brand alliance formation is conceptualized and empirically investigated based on the analysis of surveys of 140 marketing managers. As a result, two distinct brand alliance formation strategies are described and compared: "brand alliance formation as tactics" and "brand alliance formation as a strategy".en_GB
dc.language.isoenen_GB
dc.publisherSt. Petersburg University Graduate School of Managementen_GB
dc.relation.ispartofseriesGSOM Emerging Markets Conference 2016;pp. 259-261-
dc.subjectbrand alliancesen_GB
dc.subjectmanagerial practicesen_GB
dc.subjectco-brandingen_GB
dc.subjectmarketing managersen_GB
dc.subjectanalysisen_GB
dc.subjectstrategiesen_GB
dc.titleAnalysis of Practical Approaches towards Brand Alliance Formationen_GB
dc.typeOtheren_GB
Располагается в коллекциях:Conference Papers & Presentations

Файлы этого ресурса:
Нет файлов, ассоциированных с этим ресурсом.


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.