Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/8680
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorLankina, Olga Yu.-
dc.date.accessioned2017-11-01T09:27:41Z-
dc.date.available2017-11-01T09:27:41Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/8680-
dc.description.abstractThe research deals with linking the speaking component to CEFR levels and provides tools for estimating the difficulty of oral tasks. The subject-specific course "Academic Communication Skills in English" (2d year, the GSOM) is at the focus of attention. The research includes: the course programme analysis with the aim to link its components to CEFR levels; collecting data on the tasks difficulty from students' perspective; bringing together the linkage results and the students' perspective. The systematic approach to linking oral tasks at all levels ensures the GSOM educational programmes consistency. The research is in progress.en_GB
dc.language.isoenen_GB
dc.publisherSt. Petersburg University Graduate School of Managementen_GB
dc.relation.ispartofseriesGSOM Emerging Markets Conference 2016;pp. 224-227-
dc.subjectcommunication skillsen_GB
dc.subjectlanguage skillsen_GB
dc.subjectassessmenten_GB
dc.subjectoral tasksen_GB
dc.subjectresponsible learningen_GB
dc.subjectlearning methodsen_GB
dc.subjectstudents approachen_GB
dc.subjectCEFRen_GB
dc.subjecteducationen_GB
dc.subjectGSOMen_GB
dc.titleCEFR Levels of Oral Performances: Estimating the Task Difficulty as a Tool of Independent and Responsible Learningen_GB
dc.typeOtheren_GB
Располагается в коллекциях:Conference Papers & Presentations

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
abstract_s_book_gsom_em_conference_2016.pdf5,4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.