Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/8678
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKucherov, Dmitry G.-
dc.contributor.authorZamulin, Andrey L.-
dc.date.accessioned2017-11-01T09:10:45Z-
dc.date.available2017-11-01T09:10:45Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/8678-
dc.description.abstractThe paper considers the contemporary Russian experience of IT companies in building the employer brand to attract and retain young talent. Focusing on employer branding perspective and generation theory, we identify the major working expectations, values and preferences of young IT-professionals and examine the efficient employer branding practices used by 3 IT companies to cooperate with them in the conditions of 'war for talent'.en_GB
dc.language.isoenen_GB
dc.publisherSt. Petersburg University Graduate School of Managementen_GB
dc.relation.ispartofseriesGSOM Emerging Markets Conference 2016;pp. 208-210-
dc.subjectemployer brandingen_GB
dc.subjectemployment valuesen_GB
dc.subjectIT companiesen_GB
dc.subjectyoung talentsen_GB
dc.subjectIT-professionalsen_GB
dc.subjectRussiaen_GB
dc.titleEmployer Branding Practices for Young Talents in IT-Companies (Russian Experience)en_GB
dc.typeOtheren_GB
Располагается в коллекциях:Conference Papers & Presentations

Файлы этого ресурса:
Нет файлов, ассоциированных с этим ресурсом.


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.