Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/8666
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorGolovacheva, Ksenia S.-
dc.contributor.authorSmirnova, Maria M.-
dc.date.accessioned2017-10-31T11:21:58Z-
dc.date.available2017-10-31T11:21:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/8666-
dc.description.abstractThe study aims to identify how consumer sentiment toward marketing relates to consumer behaviors at different stages of buying process. Based on the survey of Russian consumers the study measures the index of consumer sentiment toward marketing and reports the preliminary results regarding the effect of consumer sentiment toward marketing on different consumer behavior tendencies, including information seeking, reliance on firm-related information sources, purchase and complaining behavior, and supportiveness of government regulation of marketing practices.en_GB
dc.language.isoenen_GB
dc.publisherSt. Petersburg University Graduate School of Managementen_GB
dc.relation.ispartofseriesGSOM Emerging Markets Conference 2016;pp. 127-129-
dc.subjectconsumer sentimenten_GB
dc.subjectmarketingen_GB
dc.subjectconsumer behavioren_GB
dc.subjectRussiaen_GB
dc.subjectpurchase behavioren_GB
dc.subjectmarketing practicesen_GB
dc.subjectgovernment regulationen_GB
dc.titleMeasuring Consumer Sentiment Toward Marketing in Russiaen_GB
dc.typeOtheren_GB
Располагается в коллекциях:Conference Papers & Presentations

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
abstract_s_book_gsom_em_conference_2016.pdf5,4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.