Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/8622
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorGaranina, Olga L.-
dc.date.accessioned2017-10-27T12:55:23Z-
dc.date.available2017-10-27T12:55:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/8622-
dc.description.abstractThe intended contribution of this research is to outline the role of domestic constraints for companies’ internationalization strategies in natural gas industry. The paper is focused on Russian case. Special emphasis is made on internal natural gas market organization model, its evolution and impacts for natural gas business strategies implemented by Russian National Oil Companies (NOCs). Research is based on case method. The argumentation is structured in three stages which are (i) comparative analysis of Gazprom and Rosneft as NOCs; (ii) study of the evolution of the natural gas industry organizational model in Russia and (iii) the case of Power of Siberia project.en_GB
dc.language.isoenen_GB
dc.publisherSt. Petersburg University Graduate School of Managementen_GB
dc.relation.ispartofseriesGSOM Emerging Markets Conference 2016;pp. 119-120-
dc.subjectnational oil companiesen_GB
dc.subjectnatural gas industryen_GB
dc.subjectliberalization of natural gas marketen_GB
dc.subjectRussiaen_GB
dc.subjectorganizational modelen_GB
dc.subjectNOCsen_GB
dc.subjectGazpromen_GB
dc.subjectRosneften_GB
dc.titleInternationalization Strategies of Russian National Oil Companies towards Asia: Cooperation or Competition?en_GB
dc.typeOtheren_GB
Располагается в коллекциях:Conference Papers & Presentations

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
abstract_s_book_gsom_em_conference_2016.pdf5,4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.