Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/8609
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorBrown, Tashauna Andrene-
dc.date.accessioned2017-10-26T09:58:28Z-
dc.date.available2017-10-26T09:58:28Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/8609-
dc.description.abstractWhile divestment activities have been a popular business strategy, little is known about the impact of these activities on the brand image. In this paper, we take a communication perspective and argue that divestment activities' impact on company's brand image is moderated by the announcement frame companies use. Based on this argument, we also develop several testable propositions about the impact of different divestment decisions on the company's brand image for different announcement frames.en_GB
dc.language.isoenen_GB
dc.publisherSt. Petersburg University Graduate School of Managementen_GB
dc.relation.ispartofseriesGSOM Emerging Markets Conference 2016;pp. 65-67-
dc.subjectdivestmenten_GB
dc.subjectbrand imageen_GB
dc.subjectannouncement frameen_GB
dc.subjectcommunication perspectiveen_GB
dc.subjectcompany’s imageen_GB
dc.titleHow Does Divestment Affect Brand Image: A Communication Perspectiveen_GB
dc.typeOtheren_GB
Располагается в коллекциях:Conference Papers & Presentations

Файлы этого ресурса:
Нет файлов, ассоциированных с этим ресурсом.


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.