Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/8470
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorRebrov, Alexey V.-
dc.contributor.authorCherkasov, Artem Yu.-
dc.date.accessioned2017-10-11T09:17:40Z-
dc.date.available2017-10-11T09:17:40Z-
dc.date.issued2017-09-
dc.identifier.other10.21638/11701/spbu18.2017.303-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/8470-
dc.description.abstractThis article is devoted to the most recent motivation methods — gamification and KPI automation. It includes the analysis of results of empirical research, which is the one of the first systematized studies related to gamified stimulation forms and reflecting both its theoretical and practical aspects. The paper also includes the theoretical analysis of KPI automion — another neoteric managerial tool. The obtained results make clear the both methods place in historically formed motivation methods system and make some conclusions and forecasts for these two methods development perspectives.en_GB
dc.language.isoruen_GB
dc.publisherSt Petersburg State Universityen_GB
dc.relation.ispartofseriesRussian Management Journal;Volume 15; Issue 3-
dc.subjectgamificationen_GB
dc.subjectautomationen_GB
dc.subjectKPIen_GB
dc.subjectmotivationen_GB
dc.subjectcompensationen_GB
dc.subjectpersonnel managementen_GB
dc.titleGamification and KPI Automation: Just Another Managerial Trends or New Motivation Methods?en_GB
dc.typeArticleen_GB
Располагается в коллекциях:Issue 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
03-Rebrov.pdf223,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.