Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/820
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKouchtch, Sergei P.
dc.contributor.authorSmirnova, Maria M.
dc.date.accessioned2014-01-14T09:58:55Z
dc.date.accessioned2014-03-17T05:42:25Z-
dc.date.available2014-01-14T09:58:55Z
dc.date.available2014-03-17T05:42:25Z-
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/820
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/820-
dc.description.abstractThe paper examines the preconditions of developing a coordination mechanism for the relationship management process with partners on industrial markets. It contains indepth analysis of its structure, main characteristics and tools. Coordination mechanisms for the relationship management process of an industrial company and its customers and partners are described in details. The paper also examines specific properties of developing a coordination mechanism on Russian industrial markets.ru
dc.language.isoEnglishru
dc.publisherGraduate School of Management, Saint Petersburg State University
dc.relation.ispartofseriesDiscussion Paper; #6 (R)-2007
dc.titleCoordination mechanisms of relationship management process with partners: Basic approachesru
dc.title.alternativeМеханизм координации процессов управления взаимоотношениями компании с партнерами
dc.contributor.altauthorКущ, С. П.
dc.contributor.altauthorСмирнова, М. М.
Располагается в коллекциях:Working Papers

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6(R)_2007.pdf760,81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.