Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/791
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorSergeeva, Anastasia V.
dc.contributor.authorAndreeva, Tatiana E.
dc.date.accessioned2014-01-28T12:43:36Z
dc.date.accessioned2014-03-17T05:42:20Z-
dc.date.available2014-01-28T12:43:36Z
dc.date.available2014-03-17T05:42:20Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/791
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/791-
dc.description.abstractIn this paper we test the influence of formal knowledge management practices on knowledge sharing behavior of teachers, as well as influence of teachers’ motivation to share and their ability to share. The quantitative data from 117 questionnaires is used in structural equation modeling analysis, where we identify the direct positive effect of knowledge management practices and autonomous motivation on knowledge sharing, and no effect of controlled motivation and ability to share knowledge on the behavior in question.ru
dc.language.isoEnglishru
dc.publisherGraduate School of Management, Saint Petersburg State University
dc.relation.ispartofseriesWorking Paper; # 5 (E)–2013
dc.subjectpublic secondary schoolsru
dc.subjectknowledge sharingru
dc.subjectteachersru
dc.subjectmotivation-opportunity-ability frameworkru
dc.subjectknowledge governanceru
dc.titleKnowledge Sharing in Public Sector Organizations: Do Knowledge Management Practices Matter?ru
dc.typeWorking Paperru
dc.contributor.altauthorСергеева, А. В.
dc.contributor.altauthorАндреева, Т. Е.
Располагается в коллекциях:Working Papers

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
5(E)_2013.pdf820,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.