Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/729
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKosheleva, Sofia V.
dc.date.accessioned2014-03-05T20:59:50Z
dc.date.accessioned2014-03-17T05:42:08Z-
dc.date.available2014-03-05T20:59:50Z
dc.date.available2014-03-17T05:42:08Z-
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/729
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/729-
dc.description.abstractIncreased competition among chain trading companies renders the problem of quality personnel retention extremely relevant. Dom company has been intensively developing and extending its presence in the Saint Petersburg market. Deployment of new sales areas necessitated the attraction of new production personnel and set the task of corporate spirit maintenance. However, successful growth of the company has entailed a number of ambivalent effects in the sphere of personnel’s satisfaction with labour and motivation organization, and relationships within production teams.ru
dc.language.isoEnglishru
dc.publisherECCH; Graduate School of Management, Saint Petersburg State University
dc.relation.ispartofseries411-092-1
dc.titleEnhancement of Personnel Loyalty at Dom Company Trading Chainru
dc.typeOtherru
dc.contributor.altauthorКошелева, С. В.
Располагается в коллекциях:Textbooks & Study Cases

Файлы этого ресурса:
Нет файлов, ассоциированных с этим ресурсом.


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.