Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/728
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorDenisov, Alexander F.
dc.contributor.authorMinina, Vera N.
dc.date.accessioned2014-03-05T20:35:55Z
dc.date.accessioned2014-03-17T05:42:08Z-
dc.date.available2014-03-05T20:35:55Z
dc.date.available2014-03-17T05:42:08Z-
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/728
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/728-
dc.description.abstractThis case study will examine the problems associated with recruiting and hiring personnel to positions where customer focus is the key criterion for an employee’s effectiveness. Working with the case study enables students to develop skills analyzing the activities of sales representatives at an automobile dealership, developing specifications and listing competences for such a specialist. The formula used in building up the specifications and listing the competences can be transferred to other spheres of business.ru
dc.language.isoEnglishru
dc.publisherECCH; Graduate School of Management, Saint Petersburg State University
dc.relation.ispartofseries411-094-1
dc.titleA Competence Based Approach to Selecting Sales Representatives at Olympru
dc.typeOtherru
dc.contributor.altauthorДенисов, А. Ф.
dc.contributor.altauthorМинина, В. Н.
Располагается в коллекциях:Textbooks & Study Cases

Файлы этого ресурса:
Нет файлов, ассоциированных с этим ресурсом.


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.