Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/7019
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorBykova, Elena V.-
dc.contributor.authorGavra, Dmitrii P.-
dc.contributor.authorSlutskiy, Pavel A.-
dc.date.accessioned2017-07-22T17:00:21Z-
dc.date.available2017-07-22T17:00:21Z-
dc.date.issued2017-06-
dc.identifier.citationBykova E. V., Gavra D. P., Slutskiy P. A. PR Evaluation: Efficiency Coefficient. Vestnik SPbSU. Language and Literature, 2017, vol. 14, issue 2, pp. 275–284.en_GB
dc.identifier.other10.21638/11701/spbu09.2017.210-
dc.identifier.other10.21638/11701/spbu09.2017.210-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/7019-
dc.description.abstractThe article analyses the effectiveness of media relations from the client and PR-agency points of view. The authors show the strategic importance of the relevant key performance indicators for the PRagency activities assessment. The methodology of the informational cause quality preliminary evaluation is suggested. Refs 12.en_GB
dc.language.isoruen_GB
dc.publisherSt Petersburg State Universityen_GB
dc.relation.ispartofseriesVestnik of St Petersburg University. Language and Literature;Volume 14; Issue 2-
dc.subjectpublic relations in businessen_GB
dc.subjectevaluationen_GB
dc.subjectmedia relationsen_GB
dc.subjectstrategic communicationsen_GB
dc.titlePR Evaluation: Efficiency Coefficienten_GB
dc.typeArticleen_GB
Располагается в коллекциях:Issue 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10-Bykova.pdf621,77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.