Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-8 из 8.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Предварительный просмотрДата выпускаНазваниеАвтор(ы)
мар-2017From the Editorial Board-
мар-2017Baltika Breweries: Product-line Pricing and Brand Positioning (Case Study)Gladkikh, Igor V.
мар-2017Methodology Development and Implementation for the estimation of the brand’s personification on the example of fashion apparel marketTsoi, Marina E.; Shchekoldin, Vladislav Yu.; Dolgikh, Irina V.
мар-2017Contemporary branding theory: Division of approaches according to functional perspectiveKusraeva, Olga A.
мар-2017Brand personality evaluation: The case of universities in Nizhny NovgorodAlexandrovskiy, Sergey V.; Fomenkov, Denis A.
мар-2017Luxury brands consumption: The segment of “Chandlers”Ochkovskaya, Marina S.
мар-2017Brand alliances in contemporary marketing theoryMuravskii, Daniil V.; Smirnova, Maria M.
мар-2017Evolution of key concepts of brand managementDomnin, Vladimir N.; Starov, Sergey A.