Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/5657
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKorjova, Elena Yu.-
dc.contributor.authorRudykhina, Olga V.-
dc.date.accessioned2016-11-11T15:10:05Z-
dc.date.available2016-11-11T15:10:05Z-
dc.date.issued2016-09-
dc.identifier.citationKorjova E. Yu., Rudykhina O. V. The possibilities of typological approach in the study of epistemological styles. Vestnik of Saint Petersburg University. Series 16. Psychology. Education, 2016, issue 3, pp. 7–17.en_GB
dc.identifier.other10.21638/11701/spbu16.2016.302-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/5657-
dc.description.abstractIn the article possibilities of typological approach in definition of the psychological content of the concept “epistemological style” are discussed. Justification of value of subject approach is given in studying of a problem of informative styles and, in particular, in use of the subject — object orientations typology in research of substantial components of epistemological styles. As a result of the theoretical analysis the similar typologies of the personality reflecting psychological reality which can be described through the concept “epistemological style” are revealed. Refs 34.en_GB
dc.language.isoruen_GB
dc.publisherSt Petersburg State Universityen_GB
dc.relation.ispartofseriesVestnik of St Petersburg University. Series 16. Psychology. Education;Issue 3-
dc.subjecttypologies of the personalityen_GB
dc.subjectcognitive style approachen_GB
dc.subjectepistemological stylesen_GB
dc.subjectsubject approachen_GB
dc.subjecta typology the subject — object orientationsen_GB
dc.titleThe possibilities of typological approach in the study of epistemological stylesen_GB
dc.typeArticleen_GB
Располагается в коллекциях:Issue 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
02-Korzhova.pdf137,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.