Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 151-160 из 240.
Найденные ресурсы:
Предварительный просмотрДата выпускаНазваниеАвтор(ы)
июн-2022Managerial innovations antecedents perception by employees of Russian companiesGuseva, N. I.; Sovetkin, Ya. D.
июн-2022The role of heterogeneous context shaping CSR practices in RussiaIvanova, E. A.; Cheglakova, L. M.; Kabalina, V. I.
июн-2022Treating customers as individuals in online retailGolovacheva, K. S.; Gogua, M. M.; Smirnova, M. M.; Alkanova, O. N.
июн-2022Systematization of the factors of consumer participation in the sharing economyAntonova, N. G.; Rebiazina, V. A.; Tunkevichus, E. O.
июн-2022Factors of the resilience of small businesses under external shocks in Russia (based on the longitudinal study data)Egorova, A. I.; Chepurenko, A. Yu.
июн-2022Business ecosystems under crisis conditions: Identifying risk factorsKachalov, R. М.; Sleptsova, Yu. А.
сен-2022Transformation of business models of large Russian firms under internationalization and institutional changesSelezneva, Aleksandra I.
сен-2022Problems of users’ perception of financial statements according to international standardsRodchenkov, Mikhail V.
сен-2022Industrial marketing in the context of innovation development: Review and research agendaSolovyov, Ivan V.
дек-2022Consumer behaviour towards Russian brands of foreign FMCG companiesNazarova, Varvara V.; Churakova, Iya Yu.; Kurilov, Bogdan N.; Titova, Daria D.