Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/2519
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorErofeev, Nikolay P.-
dc.contributor.authorParijskaya, Elena N.-
dc.date.accessioned2016-08-02T10:05:18Z-
dc.date.available2016-08-02T10:05:18Z-
dc.date.issued2016-03-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/2519-
dc.description.abstractThe article discusses the experience of translation of fundamental knowledge into clinical practice through the implementation of junior students of design-oriented research. In the course created by the staff of the Department of educational process introduction of new theoretical knowledge in practical activity of future doctors and the formation of their clinical thinking. It examines the experience of nine years of work in the Department of physiology of the Medical faculty in this direction. Refs 15.en_GB
dc.language.isoruen_GB
dc.publisherSt Petersburg State Universityen_GB
dc.relation.ispartofseriesVestnik of St Petersburg University. Series 11. Medicine;Issue 1-
dc.subjectTranslational medicineen_GB
dc.subjectmedical educationen_GB
dc.subjectphysiologyen_GB
dc.subjectproject-based learningen_GB
dc.titleTranslation of fundamental knowledge into clinical practiceen_GB
dc.typeArticleen_GB
Располагается в коллекциях:Issue 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ерофеев_Парийская.pdf107,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.