Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://hdl.handle.net/11701/2519
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Erofeev, Nikolay P. | - |
dc.contributor.author | Parijskaya, Elena N. | - |
dc.date.accessioned | 2016-08-02T10:05:18Z | - |
dc.date.available | 2016-08-02T10:05:18Z | - |
dc.date.issued | 2016-03 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11701/2519 | - |
dc.description.abstract | The article discusses the experience of translation of fundamental knowledge into clinical practice through the implementation of junior students of design-oriented research. In the course created by the staff of the Department of educational process introduction of new theoretical knowledge in practical activity of future doctors and the formation of their clinical thinking. It examines the experience of nine years of work in the Department of physiology of the Medical faculty in this direction. Refs 15. | en_GB |
dc.language.iso | ru | en_GB |
dc.publisher | St Petersburg State University | en_GB |
dc.relation.ispartofseries | Vestnik of St Petersburg University. Series 11. Medicine;Issue 1 | - |
dc.subject | Translational medicine | en_GB |
dc.subject | medical education | en_GB |
dc.subject | physiology | en_GB |
dc.subject | project-based learning | en_GB |
dc.title | Translation of fundamental knowledge into clinical practice | en_GB |
dc.type | Article | en_GB |
Располагается в коллекциях: | Issue 1 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ерофеев_Парийская.pdf | 107,85 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.