Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты выпуска
Авторы
Заголовки
Темы
Политика
Справка
Язык
русский
English
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Архив открытого доступаСанкт-Петербургского государственного университета
DSpace at Saint Petersburg State University
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
St.PETERSBURG UNIVERSITY ACADEMIC PRESS
ACADEMIC JOURNALS
Vestnik of Saint Petersburg University. Management
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 1-10 из 23.
назад
1
2
3
дальше
Найденные ресурсы:
Предварительный просмотр
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
мар-2020
Dividend policy of Russian companies with state participation: Influence of the board of directors
Nazarova, Varvara V.; Emelyanova, Ekaterina O.
мар-2020
Company’s brand orientation: Developing and testing the measuring scale on the example of Russian customer market
Kusraeva, Olga A.; Rebiazina, Vera A.; Starov, Sergei A.
мар-2020
Gender-oriented talent management practices in Russian companies
Latukha, Marina O.; Khasieva, Daria D.; Veselova, Anna S.; Shagalkina, Maria V.; Selivanovskikh, Louisa V.
мар-2020
High tech business in Russian regions: Role in economy, differentiation, main development determinants
Yusupova, Almira T.; Khalimova, Sofiya R.
мар-2020
The impact of textual characteristics of management letters on stock prices of Russian companies
Fedorova, Elena A.; Machina, Anna I.; Afanasyev, Dmitry O.
сен-2020
Transportation system and the city: What the urban transport reform should be
Berezinets, Irina V.; Sokolova, Ekaterina V.
сен-2020
From digital divide to consumer adoption of smart city solutions: A systematic literature review and bibliometric analysis
Malchenko, Yulia A.
сен-2020
Branding and modification of consumer behavior during the cardinal transformation of economy
Cherenkov, Vitally I.; Karpova, Svetlana V.; Tanichev, Alexander V.
сен-2020
Cross-functional teams as an instrument for the development of company’s knowledge potential
Kalabina, Elena G.; Belyak, Olga Yu.
сен-2020
Assessment of brand attractiveness of the city of Yekaterinburg based on “The brand box model”
Mukhametov, Ruslan S.; Sivkova, Nadezhda I.
Просмотр
Автор
2
Berezinets, Irina V.
2
Starov, Sergei A.
1
Afanasyev, Dmitry O.
1
Akhunzhanova, Inna N.
1
Aray, Yulia N.
1
Belov, Sergei A.
1
Belyak, Olga Yu.
1
Berezka, Svetlana M.
1
Cherenkov, Vitally I.
1
Cherenkov, Vitaly I.
.
дальше >
Тема
2
brand
2
branding
2
consumer behavior
2
Russia
1
ability model
1
administrative adhocracy
1
administrative innovations
1
analytic hierarchy process
1
anthropomorphization
1
B2C business model
.
дальше >