Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/2005
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorZakharov, Victor V.-
dc.contributor.authorKrylatov, Alexander Y.-
dc.date.accessioned2016-04-08T11:29:12Z-
dc.date.available2016-04-08T11:29:12Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationSCOPUSen_GB
dc.identifier.isbn978-3-319-18166-0-
dc.identifier.issn2194-5357-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/2005-
dc.description.abstractTransport of modern worldwide cities generates harmful emissions that accounts for nearly half of the total pollution in urban areas. Therefore local governments are forced to stimulate appearance of new fuels and technological innovations in urban mobility. Nevertheless there is a lack of methodological tools for supporting decision makers in spheres of motivation for using green vehicles by drivers and allocation available green capacity. This paper is devoted to the problem of green and non-green traffic flow assignment on the network consisting of green and non-green routes. The approach of defining green routes (green subnetwork) which are fully loaded and provide less travel time for green vehicles are developed. Conditions of well-balanced green subnetwork are obtained explicitly for the network of parallel routes.en_GB
dc.language.isoenen_GB
dc.publisherSpringer International Publishingen_GB
dc.subjectroutingen_GB
dc.subjectWardrop equilibriumen_GB
dc.subjectgreen routes allocationen_GB
dc.subjecttransit network designen_GB
dc.titleTransit network design for green vehicles routingen_GB
dc.typeArticleen_GB
Располагается в коллекциях:Articles

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1 page.pdf75,01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.