Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/1879
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorFreixanet, Joan-
dc.date.accessioned2016-03-30T11:34:15Z-
dc.date.available2016-03-30T11:34:15Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.issn0969-5931-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/1879-
dc.description.abstractWe study the impact of export promotion programs moderated by level of export involvement. Number of programs known and used increases with the export involvement of firms. There is a positive relationship between EPPs use and diversification and intermediate outcomes. Companies in the initial exporting stages benefit the most from EPPs use.en_GB
dc.language.isoenen_GB
dc.relation.ispartofseriesInternational Business Review;Volume 21; Issue 6-
dc.subjectexport promotionen_GB
dc.subjectimpact evaluationen_GB
dc.subjectinternationalizationen_GB
dc.subjectprogramsen_GB
dc.subjectsmall to medium-sized enterprisesen_GB
dc.titleExport promotion programs: Their impact on companies’ internationalization performance and competitivenessen_GB
dc.typeArticleen_GB
Располагается в коллекциях:Articles

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Export promotion programs_Freixanet J._2012.pdfExport promotion programs_Freixanet J._2012466,26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.