Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/1132
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKiryukov, Sergey I.-
dc.date.accessioned2014-04-03T21:18:22Z-
dc.date.available2014-04-03T21:18:22Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/1132-
dc.description.abstractThe case describes strengths and weaknesses of the Rosenlew brand re-launch into the Russian market. The rebranding strategy for Rosenlew is formulated and its market position described. How and using which means could one arrange for Rosenlew's brand re-entry in the Russian market? The case is aimed at MBA students. The students are offered to formulate creative ideas (advertisement address to consumers) for preparation of advertisement announcements within the framework of the Rosenlew promotion campaign.en_GB
dc.language.isoEnglishen_GB
dc.publisherECCH; Graduate School of Management, Saint Petersburg State Universityen_GB
dc.relation.ispartofseries511-094-1-
dc.titleRosenlew Fridge – A Finnish One, A Good One...en_GB
dc.typeOtheren_GB
dc.contributor.altauthorКирюков, С. И.-
Располагается в коллекциях:Textbooks & Study Cases

Файлы этого ресурса:
Нет файлов, ассоциированных с этим ресурсом.


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.