Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/1128
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorGladkikh, Igor V.-
dc.contributor.authorMikhailina, Aleksandra P.-
dc.date.accessioned2014-04-03T20:58:26Z-
dc.date.available2014-04-03T20:58:26Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/1128-
dc.description.abstractKronverk Cinema, which owns the largest share of cinemas in St Petersburg, has been exploring the development of methods for differential pricing to increase revenue and improve customer loyalty. The cinema market in St Petersburg was finding fewer opportunities to increase ticket prices. It was necessary to look for new ways to optimize pricing decisions.en_GB
dc.language.isoEnglishen_GB
dc.publisherECCH; Graduate School of Management, Saint Petersburg State Universityen_GB
dc.relation.ispartofseries511-093-8-
dc.titleKronverk Cinema: How Much is a Ticket to the Movies?en_GB
dc.typeOtheren_GB
dc.contributor.altauthorГладких, И. В.-
dc.contributor.altauthorМихайлина, А. П.-
Располагается в коллекциях:Textbooks & Study Cases

Файлы этого ресурса:
Нет файлов, ассоциированных с этим ресурсом.


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.