Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/1122
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKiryukov, Sergey I.-
dc.date.accessioned2014-04-03T20:30:42Z-
dc.date.available2014-04-03T20:30:42Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/1122-
dc.description.abstractThe case poses the following questions: How can a shopping and entertainment center be defined in terms of retail? How to define additional criteria of effectiveness for selection of a trade area. What factors are the most significant for definition of competitive advantages of a shopping and entertainment center? What factors influence formation of a shopping and entertainment center the most?en_GB
dc.language.isoEnglishen_GB
dc.publisherECCH; Graduate School of Management, Saint Petersburg State Universityen_GB
dc.relation.ispartofseries;511-092-1-
dc.titleGrand Canyon Shopping and Entertainment Center Concepten_GB
dc.typeOtheren_GB
dc.contributor.altauthorКирюков, С. И.-
Располагается в коллекциях:Textbooks & Study Cases

Файлы этого ресурса:
Нет файлов, ассоциированных с этим ресурсом.


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.