Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/10482
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorShi, Lihong-
dc.contributor.authorPetrosian, Ovanes-
dc.date.accessioned2018-07-24T11:25:25Z-
dc.date.available2018-07-24T11:25:25Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/10482-
dc.descriptionIn Contributions to game theory and management, vol. XI. Collected papers presented on the Eleventh International Conference Game Theory and Management / Editors Leon A. Petrosyan, Nikolay A. Zenkevich. - SPb.: Saint Petersburg State University, 2018. - 330 p. The collection contains papers accepted for the Eleventh International Game Theory and Management (June 28-30, 2017, St. Petersburg State University, St. Petersburg, Russia).en_GB
dc.description.abstractWe consider a dynamic oligopoly advertising model for both non-cooperative and cooperative setting. Feedback Nash equilibrium strategies and cooperative strategies are found to determine the optimal advertising efforts of each firm for both setting respectively. Besides, depending upon the cooperative strategies, imputation is introduced as an optimal allocation of joint payoff and Imputation Distribution Procedure is used to guarantee the time consistency for cooperation.en_GB
dc.language.isoenen_GB
dc.publisherSaint Petersburg State Universityen_GB
dc.subjectAdvertising competitionen_GB
dc.subjectOptimal controlen_GB
dc.subjectDynamic programmingen_GB
dc.subjectTime onsistencyen_GB
dc.titleA Dynamic Oligopoly Marketing Model of Advertisingen_GB
dc.typeOtheren_GB
Располагается в коллекциях:Conference Papers & Presentations

Файлы этого ресурса:
Нет файлов, ассоциированных с этим ресурсом.


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.