Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/825
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKiryukov, Sergey I.
dc.date.accessioned2014-01-28T12:24:47Z
dc.date.accessioned2014-03-17T05:42:26Z-
dc.date.available2014-01-28T12:24:47Z
dc.date.available2014-03-17T05:42:26Z-
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/825
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/825-
dc.description.abstractIn this paper the problems of formation and development of marketing channel management theory are considered. The definition and components of marketing channels are presented. Marketing channel management process and key management decisions are described. The major stages of marketing channel management theory evolution are provided. Perspectives of marketing channel management theory development and issues of demand chain management concept are considered. Executive summary is available at p. 42.ru
dc.language.isoRussianru
dc.publisherGraduate School of Management, Saint Petersburg State University
dc.relation.ispartofseriesWorking Paper; #2 (R)-2011
dc.subjectMarketing Channelsru
dc.subjectDistribution Channelsru
dc.subjectMarketing Channel Management Theoryru
dc.subjectStrategic Marketing Channel Managementru
dc.subjectDemand Chain Managementru
dc.subjectмаркетинговые каналы
dc.subjectканалы распределения
dc.subjectтеория управления маркетинговыми каналами
dc.subjectстратегическое управление маркетинговыми каналами
dc.subjectуправление цепью спроса
dc.titleFormation and development of marketing channel management theoryru
dc.title.alternativeСтановление и развитие теории управления маркетинговыми каналами
dc.typeWorking Paperru
dc.contributor.altauthorКирюков, С. И.
Располагается в коллекциях:Working Papers

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2 (R)_2011.pdf412,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.