Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/6405
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorVinogradova, Svetlana M.-
dc.contributor.authorRushchin, Dmitrii A.-
dc.date.accessioned2017-05-31T12:11:57Z-
dc.date.available2017-05-31T12:11:57Z-
dc.date.issued2017-03-
dc.identifier.citationVinogradova S. М., Rushchin D. А. Marketing revolution and the contemporary media: quo vadis? [Book Review:] Newman B. The marketing revolution in politics: what recent U. S. presidential campaigns can teach us about effective marketing. Toronto: Rotman–University of Toronto Press, 2016. 205 p. Vestnik SPbSU. Political science. International relations, 2017, vol. 10, issue 1, pp. 91–94.en_GB
dc.identifier.other10.21638/11701/ spbu06.2017.110-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/6405-
dc.description.abstractMarketing revolution and the contemporary media: quo vadis? [Book Review:] Newman B. The marketing revolution in politics: what recent U. S. presidential campaigns can teach us about effective marketing. Toronto: Rotman–University of Toronto Press, 2016. 205 p.en_GB
dc.language.isoruen_GB
dc.publisherSt Petersburg State Universityen_GB
dc.relation.ispartofseriesVestnik of St Petersburg University. Political Science. International Relations;Volume 10; Issue 1-
dc.titleMarketing revolution and the contemporary media: quo vadis? [Book Review:] Newman B. The marketing revolution in politics: what recent U. S. presidential campaigns can teach us about effective marketing. Toronto: Rotman–University of Toronto Press, 2016. 205 p.en_GB
dc.typeArticleen_GB
Располагается в коллекциях:Issue 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10-Vinogradova(Reviews).pdf484,56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.