Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-5 из 5.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Предварительный просмотрДата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Measuring customer orientation in emerging markets: development of an instrument based on content analysisPotapov, Dmitrii P.; Потапов, Д. П.
2015Stock market reaction to dividend surprises: evidence from the emerging markets of Russia, India and ChinaBulatova, Liliia A.; Булатова, Л. А.
2015Global branding strategies of emerging market multinational companies: the Russian perspectiveMalyutina, Vera S.; Малютина, В. С.
2015Talent management practices in IT firms from emerging markets: comparative analysis of China, India and RussiaSelivanovskikh, Louisa; Селивановских, Луиза
2015Working Capital Management and Corporate Profitability: Evidence from Russia, India and ChinaFalesova, Svetlana R.; Фалесова, С. Р.