Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/45772
Title: The Impact of Artificial Intelligence Usage in Digital Marketing on the Consumer Purchasing Intention
Other Titles: Влияние использования искусственного интеллекта в цифровом маркетинге на намерение потребителя совершить покупку
Authors: Ребязина Вера Александровна
Rebazina Vera Aleksandrovna
Ширяева Анастасия Сергеевна
Siraeva Anastasia Sergeevna
Смирнова Мария Михайловна
Smirnova Maria Mihajlovna
Issue Date: 2024
URI: http://hdl.handle.net/11701/45772
Appears in Collections:MASTER'S STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Masters_thesis.pdfArticle2,1 MBAdobe PDFView/Open
reviewSV_ScientificAdvisor_otzyv_Shiryaeva.pdfReviewSV145,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.