Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/43082
Title: The interplay of the linguistic and visual codes in "green advertising" (based on German online magazines)
Other Titles: Das Zusammenspiel des sprachlichen und bildlichen Codes in der "grünen Werbung" (anhand der deutschsprachigen Onlinemagazine) / Взаимодействие вербального и визуального информационных кодов в «зелёной рекламе» (на материале немецкоязычных онлайн-журналов)
Authors: Мхитарьянц Эвелина Гарриевна
Mhitaranc Evelina Garrievna
Текин Александра Валерьевна
Tekin Aleksandra Valerevna
Езан Ирина Евгеньевна
Ezan Irina Evgenevna
Issue Date: 2023
URI: http://hdl.handle.net/11701/43082
Appears in Collections:MASTER'S STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Masteratbeit_Aleksandra_Tekin_.docxArticle12,43 MBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_Tekin_Gutachten_Jesan.pdfReviewSV114,42 kBAdobe PDFView/Open
reviewSV_st095521_Tekin_Aleksandra_Valerevna_(supervisor)(Ru).txtReviewSV3,26 kBTextView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.