Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 13.
Найденные ресурсы:
Предварительный просмотрДата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Valuation of private equity deals in emerging countries: Application of the accounting-based modelМенг Фанью; Meng Fanyu
2017A Study Of Factors That Determine The Level Of A Company’s Earnings ManipulationЗинченко Андрей Алексеевич; Zinchenko Andrei
2016Internationalization strategies of chinese national oil companiesЛебедев Иннокентий Дмитриевич; Lebedev Innokenty
2018Determinants of Customer Satisfaction on Chinese and Russian M-Commerce MarketsШарко Ольга Игоревна; Sharko Olga
2018Board Structure and M&A Performance: Evidence From ChinaЗеленская Виктория Сергеевна; Zelenskaia Victoriia
2018Internationalization Strategy of Chinese E-Commerce Firms. The Case of Alibaba GroupВан Жуй; Wang Rui
2017Emerging Countries’ Companies Investing in China: Comparative Analysis of SEZ and Mainland ChinaИгнатьева Ольга Ивановна; Ignatyeva Olga
2021Relationship of the Market Value and Characteristics of Innovative Companies: Empirical StudyГрадыская Полина Всеволодовна; Gradyskaa Polina Vsevolodovna
2022One Belt One Road: The possibility of Developing Fourth-Party Logistics Driven by Sino-Russian E-CommerceТянь Юй; Tan Uj
2022Digitalization of Small and Medium Retail Enterprises after COVID-19 Pandemic: the Case of China and RussiaСунь Цзюй; Sun Czuj