MASTER'S STUDIES Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 16 из 16
Предварительный просмотрДата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Strategies and technologies of promoting Russian Master's programmes in the Chinese market of educational servicesСун Юй; Song Yu
2016Strategies of the communication promotion of PRC automobile products in the Russian marketЧжан Янь; Zhang Yan
2016Communication strategies of Chinese investment projects in Russia: A case study of the Baltic Pearl projectЛю Ханьянцзы; Liu Hanyangzi
2016Strategies and technologies in the formation of the investment image of the Republic of MacedoniaИлиевска Ивана; Ilievska Ivana
2016Contemporary strategies of national branding: A case study of the Republic of TajikistanЗамонов Фаридун Маъруфович; Zamonov Faridun
2016Interaction of private companies with government authorities in China: Case studies of IT companiesХоу Ливэй; Hou Liwei
2016Strategies of the Republic of Turkey brand buildingКомина Анастасия Эдуардовна; Komina Anastasiia
2016Strategic communications and PR technologies in the sphere of Health&BeautyКилимчук Юлия Владимировна; Kilimchuk Iuliia
2016Corporate social responsibilities in government relations: The Russian experienceПанфилова Яна Игоревна; Dudchenko Yana
2016Models of business, authority and society interaction in territory brand buildingЛугарев Алексей Леонидович; Lugarev Aleksei
2016Government relations in culture: A case study of St Petersburg ConservatoryГладченко Ирина Алексеевна; Gladchenko Irina
2016Government relations of IT companies in RussiaПшеничникова Анастасия Андреевна; Pshenichnikova Anastasia
2016Government relations of tobacco companies in RussiaБелозеров Сергей Игоревич; Belozerov Sergey
2016The informational support of Republic of Korea’s «soft power» policyКим Сеулки; Kim Seulki
2016Communication strategies of international trade companies' entry into the Russian marketЗадворнова Анастасия Константиновна; Zadvornova Anastasiia
2016PR communications of resource extraction companies with nonprofit organisationsЛисица Ирина; Lisitсa Irina
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 16 из 16