BACHELOR STUDIES Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 46
Предварительный просмотрДата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Communication support of Russian agricultural producers in contemporary conditionsТанасиенко Екатерина Дмитриевна; Tanasienko Ekaterina
2016Contemporary methods of promotion of museums: A case study of the State Russian MuseumРеменяк Инна Витальевна; Remenyak Inna
2016PR and advertising technologies in electoral campaigns: A case study of the 2015 elections in the Kyrgyz RepublicМалюта Богдан Вячеславович; Maliuta Bogdan
2016Advertising communications in the event business: A case study of the company KAKNADOАван Али мерт; Avan Ali Mert
2016Reputation management in digital sphereВоробьёва Елена Викторовна; Vorobieva Elena
2016Contemporary trends in promotion of cultural institutions by means of mass communicationsРахматуллина Гульназ Иншаровна; Rakhmatullina Gulnaz
2016Technologies of the neuro-linguistic programming (NLP) in advertisingПобедимова Инга Андреевна; Pobedimova Inga
2016Methods of PR support of state holidays in the InternetПетрова Маргарита Игоревна; Petrova Margarita
2016A study of the methods and technologies of Islamic terroristic organisations' propagandaЛебаков Владислав Валерьевич; Lebakov Vladislav
2016Personal branding of business coaches in the InternetКудрявцева Ульяна Андреевна; Kudriavtseva Uliana
2016Promotion of pharmaceutical brands in social networks for preschoolers' parents as the target audienceКайтукова Дарина Алексеевна; Kaitukova Darina
2016Verbal elements of brand promotionВодова Варвара Александровна; Vodova Varvara
2016Characteristics of outdoor advertising placement in the urban spaceБурмак Елизавета Олеговна; Burmak Elizaveta
2016Intergrated communications in culture: A case study of the Mikhailovsky TheatreДунец Вера Александровна; Dunets Vera
2016Public relations in the Rosatom state corporationГоличенко Георгий Георгиевич; Golichenko Georgii
2016PR support of a creative youth festival: A case study of Operenie, the All-Russian festival of creative studios by Konstantin KhabenskyГвозденко Виктория Сергеевна; Gvozdenko Viktoriia
2016Popularisation of the values of Russian society by means of social advertisingГанина Лилия Олеговна; Ganina Liliia
2016PR and advertising in electoral campaigns: A case study of the 2015 deputies elections to the Sochi City CouncilФролова Екатерина Александровна; Frolova Ekaterina
2016The role of opinion leaders in political leaders' image building: The case of authorised representatives of Georgy Poltavchenko, St Petersburg GovernorПарамонова Анастасия Вячеславовна; Paramonova Anastasiia
2016The image of political leaders in qualitative European publicationsХорохорина Анастасия Андреевна; Khorokhorina Anastasiia
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 46