Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/10466
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorShlegel, Maxim-
dc.contributor.authorZenkevich, Nikolay-
dc.date.accessioned2018-07-19T11:27:48Z-
dc.date.available2018-07-19T11:27:48Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationShlegel, M. A., & Zenkevich, N. A. E. (2017). Design and simulation of coopetition as lead generating mechanism. Contributions to Game Theory and Management, 10(0), 299-325.en_GB
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/10466-
dc.description.abstractThis paper considers coopetition as form of interaction between companies and agents. As the method to analyse coopetition internet-based platform is used and modeled. The most important part of the research is simulation of lead-generation internet-based platform. As a result, potential industrial impact that can be caused by a lead generating internet platformbased coopetition among companies, which operate in one industry.en_GB
dc.description.sponsorshipThis work is supported by the Russian Foundation for basic Research, project N.16-01-00805Aen_GB
dc.language.isoenen_GB
dc.publisherSaint Petersburg State Universityen_GB
dc.subjectcoopetitionen_GB
dc.subjectinternet-based platformen_GB
dc.subjectlead generationen_GB
dc.subjectagent-based simulationen_GB
dc.titleDesign and Simulation of Coopetition as Lead Generating Mechanismen_GB
dc.typeOtheren_GB
Располагается в коллекциях:Conference Papers & Presentations

Файлы этого ресурса:
Нет файлов, ассоциированных с этим ресурсом.


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.