Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты выпуска
Авторы
Заголовки
Темы
Политика
Справка
Язык
русский
English
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Архив открытого доступаСанкт-Петербургского государственного университета
DSpace at Saint Petersburg State University
Просмотр собрания по группе - Авторы Смирнова Мария Михайловна
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 83 по 98 из 98
< назад
Предварительный просмотр
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2023
Personalization as Phenomenon in Online Retail Context: Consumer Characteristics Affecting Intention to Use Personalized Offers
Ятин Никита Сергеевич; Atin Nikita Sergeevic
2016
Prediction and decision making support in Dutch electricity market using big data techniques: A comparative analysis of different approaches
Чжао Юйчэнь; Zhao Yuchen
2020
Pricing on eco-friendly products (on the example of Russian clothing industry)
Яшина Елизавета Владимировна; Asina Elizaveta Vladimirovna
2021
Promotion of "Lev Golitsyn" brand in HoReCa
Древаль Никита Русланович; Dreval Nikita Ruslanovic
2022
Research on the Influencing Factors of Customer Satisfaction in Cross-Border E-Commerce
Сюе Ин; Sue In
2023
The Role of Augmented Reality on Marketing Practices in the B2C Sector for the German Market
Грубер Фердинанд Леополд; Gruber Ferdinand Leopold
2018
The Role of Initial Consideration and Active Evaluation Within the Consumer Decision Journey Framework: the Journey Experience of Amazon Italy Customers.
Бассани Дольче Джудит; Bassani Dolce Jehudith
2020
The role of omni-channel approach in creating loyal community in the videogame insdustry
Щербакова Светлана Сергеевна; Serbakova Svetlana Sergeevna
2020
The role of omni-channel strategy in the formation of customer experience
Колбасюк Екатерина Игоревна; Kolbasuk Ekaterina Igorevna
2021
Segmentation of Digital Products Consumers: the Role of Digital Competences and Generational Features
Алексеева Юлия Иннокентьевна; Alekseeva Ulia Innokentevna
2022
Segmentation of Tea Buyers to Improve Communications in the Social Networks of the Company "Uncia" (Applied Project)
Ташлыкова Екатерина Александровна; Taslykova Ekaterina Aleksandrovna
2017
Selection Criteria of Russian Consumers in the Organic Food Market: Country of Origin Perceptions
Манолова Ирина Владимировна; Manolova Irina
2016
A study of consumer behavior on modern music platforms
Фалолеева Олеся Олеговна; Faloleeva Olesya
2022
System of Factors in Consumer Choice of Organic Products
Айвазян Мэри Гайковна; Ajvazan Meri Gajkovna
2016
Understanding the factors influencing consumer digital piracy behavior
Зайцева Юлия Михайловна; Zaitceva Iuliia
2022
Сonsumers’ Perception of Online Retail Stores' Image in case of Sustainable Business Strategy: Impact on Customer-Based Brand Equity
Лукашова Виктория Алексеевна; Lukasova Viktoria Alekseevna